Reklamacija velja v 8 dneh od dneva nakupa, kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v korist uporabnika (kupca), razen če ne gre za poškodovano blago pri nepravilni uporabi.
Kupec lahko blago reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki so bile navedene oz. mu jih je prodajalec obljubil. Reklamacija velja tudi v primeru, ko je prodajalec poslal napačen izdelek, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajoč od kupčevega naročila.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, zmanjšanje kupnine v sorazmerju z napako na artiklu ali vračilo kupnine.
Kupec lahko reklamirano blago vrne na stroške prodajalca, vendar se morata vnaprej za to dogovoriti preko e-naslova shop@help404.si, v obratnem primeru pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
REKLAMACIJE
Ko vračate artikel prodajalcu (Redit d.o.o.), morate predložiti kopijo računa.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Redit d.o.o., Vodnikova 232, 000 Ljubljana.
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport. Pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo.
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Če uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oz. njegovem pooblaščenem servisu.